ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Αναμνήσεις από την εκδρομή στη Ρόδο (1969) !

Από τον συμμαθητή μας Γιώργο Χάλαρη , πήραμε το πάρα κάτω email :

" Γιώργο γεια σου,
Βλέπεις δεν ψάχνεις μόνο εσύ στα παλιά τετράδια, αλλά και εγώ ήμουν τυχερός όπου βρήκα μια κούτα με παλιές φωτογραφίες με μερικές από αυτές να είναι πραγματικά διαμάντια για μένα και για το blog ελπίζω. Στην πραγματικότητα τις βρήκε η μητέρα μου , σήμερα 95 ετών , και μου τις έδωσε.
Πιστεύω ότι θα τους αναγνωρίσεις όλους. Είναι από την εκδρομή στη. Ρόδο αν θυμάμαι καλά τον Μάιο  η Απρίλιο του 1969.... Έχω ακριβώς την ημερομηνία εάν δεν την θυμάσαι και εσύ. Μαζί με τα άλλα οπότε μπορείς ανέβασε την. Ίσως βρω και άλλες....
Δεν μπόρεσα να έλθω την τελευταία φορά στην ταβέρνα που βρεθήκατε αλλά τι να γίνει, χαίρομαι πολύ που γίνονται οι συναντήσεις έστω και αν λείπω μερικές φορές.

Γιώργος. Χάλαρης 
18 Ιουλίου 2014" 

Φωτό 1
Πάνω στο πλοίο ΅ΕΣΠΕΡΟΣ΅ προς Ρόδο.
Από αριστερά : Λιάγκος, Καλογείτονας , Προβής και Χάλαρης.
( Με γυρισμένη τη πλάτη , ο Γεωργάτσος  με τη παρέα του...)



Φωτό 2
Από αριστερά : Χάλαρης και Νικολάου

1 σχόλιο:

  1. ήμουνα με 2-3 ακόμη κάτω στα κουπιά εκείνη την ώρα,τόσο γρήγορα που πηγαίναμε.το πλοίο δίπλα είναι αυτό που παραλίγο να πέσει πάνω μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή